Sabtu, 16 Ogos 2014

Hiburan Hari Halloween


Hari Halloween merupakan antara perayaan barat yang menjadi kegemaran aku. Di negara aku, hari ini bukanlah hari cuti umum. Untuk hari Halloween, mungkin aku akan menutup pintu dan tingkap serta melayari filem atau siri TV yang menarik.

Berikut adalah senarai filem yang aku mungkin ingin tonton sewaktu kebosanan.
  • American Vampire
  • Vampire Kiss Nicholas
  • Werewolf Hunter
  • Silver Wolf
  • The Boy who cried Werewolf
  • The Chronicles of Narnia: Witch and Wardrobe
  • Little Monsters
  • Monkey Trouble
  • Under Wraps
  • High Spirits
Senarai siri televisyen pula mungkin seperti berikut.
  • Dead Like Me
  • Sabrina the Teenage Witch
Mungkin aku boleh kembangkan lagi dengan membaca atau mendengar cerita-cerita berkaitan hari Halloween atau menonton prank seram dari Brazil untuk membangkitkan mood berdasarkan kepada tema hari perayaan. Apa pendapat hang? Kembangkan sedikit lagi supaya nampak lebih menarik, boleh?